Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 1868 | ΤΣΙΛΙΠΜΩΚΟΥ ΛΕΜΟΝΙΑ 1863

Αναλύοντας την περιοχή μελέτης μας και μελετώντας τις σχέσεις που δημιουργούνται τόσο μεταξύ των δύο οικοπέδων παρέμβασης όσο και γενικά των δύο οικοπέδων με τη γύρω περιοχή, αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε το σχολικό μας συγκρότημα στο οικόπεδο που ήδη υπάρχει το σχολείο, να δημιουργήσουμε ένα διαδραστικό χώρο στο οικόπεδο του Σκαγιοπούλειου που θα λειτουργεί συμπληρωματικά με το χώρο του σχολείου αλλά και ανεξάρτητα μόνος του, να επαναχρησιμοποιήσουμε τα κοντινά εγκαταλελειμμένα ή άδεια οικόπεδα λειτουργώντας τα σαν συμπληρωματικούς χώρους του campus μας και τέλος να πεζοδρομήσουμε και να μετατρέψουμε σε ελεγχόμενης διέλευσης κάποιους δρόμους.

Το σχολικό μας συγκρότημα έχει τη μορφή του σχήματος L δημιουργώντας ένα φυσικό όριο και προστατεύοντας το χώρο του προαυλίου από τους δύο πιο πολυσύχναστους δρόμους της περιοχής. Το σχήμα L αποτελείται από δύο ορθογώνιους και κάθετους μεταξύ τους όγκους διαχωρίζοντας στον κάτω όροφο το δημοτικό από τον πάνω όροφο το νηπιαγωγείο. Οι χώροι σε όλο το σχολικά συγκρότημα χωρίζονται σε νοητές ζώνες χρήσης οι οποίες λειτουργούν αυτόνομα αλλά και σε συνδυασμό ο ένας με τον άλλο όπως για παράδειγμα οι τάξεις μπορούν να επεκτείνονται προς το προαύλιο. 

Τέλος στο σύνολο του campus μας εντάξαμε μια βιβλιοθήκη, χώρο γονέων και κηδεμόνων, χώρους εστίασης, χώρους ύπνου και ξεκούρασης, χώρο εκδηλώσεων, κλειστό γυμναστήριο, γήπεδα, κήπους και θερμοκήπια χρησιμοποιώντας τόσο τα κενά και εγκαταλελειμμένα οικόπεδα άμεσης εμβέλειας όσο και τον χώρο του Σκαγιοπούλειου πάρκου, τον οποίο αναβαθμίσαμε και αναδείξαμε προσθέτοντας τόσο της νέες δραστηριότητες όσο και ξαναζωντανεύοντας κάποια στοιχεία που υπήρχαν και ήταν χαρακτηριστικά για το πάρκο αλλά λόγω της εγκατάλειψης είχαν καταστραφεί όπως το σύμπλεγμα με τις στοές.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου